birgittastensson.blogg.se

Wahoo kicker core

Publicerad 2023-03-18 17:27:55 i Allmänt,

Hej! Hoppas att alla mår bra, jag har varit förkyld en tid men nu känner jag mej bättre. 
Har köpt en trainer att ha hemma i min sons gammla pojk rum, en Wahoo kicker core.
Som jag har sätt upp min gula Bianchi på, väldig nöjd. 
Tack för hjälpen sportson i skövde, alltid bra service och bra bemötande. Tränar man för Vätternrundan så är det smidigt sätt att kunna träna varje dag på . Det var inte så svårt att få upp cykeln på den.Jag tittar youtubes filmer när team kör Vätternrundan,  tack för bra filmer. Att  cykla Vätternrundan på 45 min är  inte fel. Det finns Strava med som många kör men jag måste nog träna mer först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela