birgittastensson.blogg.se

Vätternrundan 2022

Publicerad 2022-06-30 09:46:42 i Allmänt,

Hej!
Hoppas att allt är bra med er!
Jag cyklade vätternrundan den 17-18 juni. Startade 
Kl 21,00 från Motala som vanligt i fint väder. Men sen kom lite regn o motvind. Cyklade med bra en bra klunga ner till Jönköping, inga problem.  Jag hade inte tränat så mycket som jag hade tänkt. När mörkret kom blev det kallt när man stannar till, men jag stannar på varje ställe äter lite, dricker o gå på toaletten.  Det ska kännas bra, jag cyklar själv så ingen behöver bry sig. Jag cyklar för upplevelsen inte tiden. Efter Jönköping vände vinden
O solen gick upp. Det kändes bra i kroppen  o jag kände mej stark. Tiden blev 15 tim o 7 min. Vi kanske ses nästa år.
Tre starka tyska gubbar hjälpte mej i mål, den sista sträckan , en pekade på sitt bakdäck o gåv mej draghjälp in i mål. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela