birgittastensson.blogg.se

V1

Publicerad 2022-01-09 22:03:09 i Allmänt,

Gott Nytt År på er allihopa!
Nu ska vi se framåt mot nya äventyr och roliga resor.
Jag ska göra klassikern och försöka att träna varje dag . Cykla med Team Ljungskog i Skövde och med träna kul gänget I Moholm.
 
V1
Måndag tränade jag med träna kul gänget,där vet man aldrig vad man ska göra och alltid lika jobbigt.  Har man inte tränat på länge så måste man ta det lite lugnt . Det blev stations träning, handstående mot väg, skriskohopp mm kul att se gänget igen.
 
Tisdag gick till gymmet Puls i Tidan. Det blev spinning 1 tim, löpband 2,5 km, 2kg medicin boll 30 st, rodd. Fixade mat först och sen träning. 
 
 Onsdag längdskidor ca 10 km på Billingen direkt efter att jag köpt nya skins Atomic på 30K. Väldig nöjd! Bra personal och bra hjälp Tack!
 
Torsdag ledig sov ut  och åt en god frukost och stack till Lasselyckan i Ulricehamn.  Fina spår och trevligt sällskap syster G. Första gången för mig men inte den  sista det fanns vallarbod, omklädningsrum mm snyggt och rent.
Testade mina nya skidor Atomic snabba och lättåkta.
Solen sken och vi hade en skön dag i spåret ca 12 km.
Ramlade och blöde på knät men kände inget fick hjälp med plåster tack  vallaboden. 
 
Fredag lagade mat med mannen i mitt liv och tog det lugnt.  Ingen träning den dagen kände mej så sliten.
 
Lördag  åkte och kollade om det fanns skidspår vid Mostugan utanför Töreboda men inga spår annars är det ett guldkorn där.  För lite natursnö där i skogen de gör ingen konstsnö bara natursnö. 
 
Söndag åkte in till Skövde Billingen åkte några varv men det varså mycket folk så jag fick ingen lust. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela