birgittastensson.blogg.se

Kickoff på Hållö

Publicerad 2021-09-24 15:05:00 i Allmänt,

 Hej! I år va det kickoff på Hållö, vilken pärla. Vi åkte till Kungshamn och gick på Zinkbåtarna kl 9 till Hållö. Vi bode på vandrahemmet Utpost på Hållö.Som är öppet från 1 april till 30 november och har 42 bäddar, rent och snyggt.
 
 
Vi hade tur med medvind över ön i regn och blåst.
Havskräfter så gott.
 
Hållö fyr
Jag såg min jobbar kompis lägga en sten men jag tänkte jag väntar lite så jag fick min högst upp.
På kvällen bastade jag och några till och jag hoppade i havet.Hållö glömmer jag aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela