birgittastensson.blogg.se

Tranrikesrundan

Publicerad 2018-06-07 09:49:05 i Allmänt,

Hej ! Vi cyklade jag och syster G Tranrikesrundan den korta banan på 40km. Bra ordnat och fina vägar. Start och mål på stora torget i Falköping.  Kaffe och smörgås innan och efter och väskekontroll vid Ekornavallen. Det var en gammal dröm att cykla tranrikesrundan, den var jättemysigt . Fint väder och bra vägar med lite trafik och vi cyklade förbi mitt barndomshem en gård som nu min bror driver, så fint. Hoppade in till min gamle far och fick en kram. Som liten satt jag på mjökabordet o hejade på alla som cyklade Hornborg rundan som då va start och mål i Skara, inte samma men nästan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela