birgittastensson.blogg.se

Helgen som gick

Publicerad 2017-06-05 15:29:23 i Allmänt,

Det har varit en bra helg på många sätt. I lördas gick jag upp och åt frukost med grabbarna som skulle ut och fiska med en kompis. Men efter det fixade jag lite hemma och ringde min pappa och kollade om  han var hemma. Jag gick och handlade lite mat och åkte och hälsade på min far och lagde köttfärsbiffar, potatis och brunsås som är alltid lika gott. Sen satt vi bara och pratade om livet .
 
 
Jag brukar baka bröd till frukosten på helgen, alltid lika gott. Helg för mej.  Lagade kötttfärssås , pasta och broccoli till lunch. Oskar hade match i Gullspång men dom spelade bra men fick inte in bollen i mål det blev förlust med 5-2 inte så kul, tungt hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela