birgittastensson.blogg.se

Trettondedagen efter jul

Publicerad 2015-01-06 17:54:00 i Allmänt,

Hej jag ställde klockan på 7.30 och hoppade upp och gjorde frukost. Alltid lika skönt att va ledig och komma upp i tid. Vi åkte till Forsvik Bottensjön och provade på pimpel fiske. Det var lite kallt och vi stannade bara en stund för att säga hej och prova lite. Min son fick en abborre. Men vilken is det var helt spegellblank, jag blev så sugen på att åka skridskor men jag hade glömt dom hemma.
 
 
 Efter middan skulle dom in och träna fotboll i stan grabbarna, då passade jag på att springa på stan och handla lite. Det blev en tjöja från BIK BOX, lite smink och Paolo Robertos tränings bok Träna en kvart om dagen så nu finns inga ursäkter mer kram på er nu ska jag göra potatis mos och abborre ska bli så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela