birgittastensson.blogg.se

TjejVättern

Publicerad 2018-07-23 18:43:00 i Allmänt,

 
 
 Den 9/6 körde  jag och  min syster G Tjejvättern  10 mil på cykel.  Start och mål i Motala. G cyklade med en vanlig cykel och jag hade min nya racer Bianchi, älskar den! Den är så lätt att cykla på och då  blir cyklingen härlig, man känner sig fri och runderna blir upplevelser. Tränat en del cykeling men alltid själv, det är så skönt att bara sticka iväg slippa planera. Det var fint väder och kommer gärna tillbaka.
 
 

Jag cyklade på 4 timmar 5 min, så kul och med fina vägar och bra ordnat, Tack Motala för en rolig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela