birgittastensson.blogg.se

2015

Publicerad 2016-01-06 21:33:00 i Allmänt,

 
Hej 2015 var ett år som det hände mycket. Min son fyllde 16 och gick ur nian och började gymnasiet. Vi tog en hotellnatt på Scandic Rubinen i Göteborg på Påsk, och fick en härlig helg och träffade många vänner. Vi fiskade, fick underbara dagar i Falsterbo, gick på en fin konformation i Essunga Kyrka.  Firade midsommar på vår altan och hade 50 års fest för min man i trädgården som ett garden party,  vi hade så kul, tack alla som kom. Åkte med till Göteborg och fick se och  uppleva min son spela i  Gothia Cup, och där gick de till 16 delsfinal och möte Hammarby på Heden inför 3300 personer på läktaren , vilken känsla och så härliga dagar i Göteborg. Jag började gå längs Göta kanal , så vackert. Tog truckkort i Skara.  Såg Götene IF möta Malmö FF hemma, red Islandshästar mm. Hoppas att 2016 blir ännu bättre år för jag älskar när det händer saker och att alla får vara friska och må bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Stensson

En gift 68 med en fotbollstokig familj som gillar att träna och fixa hemma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela